۱۰ تن از معلمان مدارس راز و جرگلان در استان خراسان شمالی صبح امروز دوشنبه ۳۱ شهریور هنگام رفتن به محل کار خود در یک حادثه رانندگی مصدوم شدند.

حادثه رانندگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان شمالی گفت: این حادثه ساعت ۶ و ۳۷ دقیقه صبح امروز بر اثر برخورد ۲ دستگاه سواری پراید حامل فرهنگیان در مسیر عشق آباد - راز (مرکز شهرستان راز و جرگلان) روی داد که به محض گزارش به مرکز فوریت‌های پزشکی استان، چهار دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام شده و مصدومان حادثه به بیمارستان امام علی(ع) بجنورد انتقال یافتند.

دکتر تقی دولت‌آبادی خاطرنشان کرد: وضعیت عمومی معلمان مصدومان مطلوب است و تاکنون گزارشی از وخامت حال آنان دریافت نشده است. بومی نبودن و رفت و آمد روزانه معلمان حق‌التدریس در شهرستان مرزی رازوجرگلان، با توجه به مسیر کوهستانی و پرپیچ و خم این منطقه، مشکلاتی را برای حوزه آموزش این شهرستان خراسان شمالی ایجاد کرده است.

۱۲ هزار دانش‌آموز در ۱۸۲ مدرسه شهرستان راز و جرگلان تحصیل می‌کنند. خراسان شمالی دارای ۳۰۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان است که بیشتر این مساحت در شهرستان راز و جرگلان واقع است.

این شهرستان سه بخش و ۶ دهستان دارد و ۹۵ درصد جمعیت این منطقه روستایی هستند. راز، مرکز شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری مرکز خراسان شمالی قرار دارد و بیشترین تمرکز جمعیتی قوم ترکمن این استان در راز و جرگلان است.

کد خبر 550942

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha